Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2008 22:39 - Знам какво расте под сърцето ми (-:
Автор: dendri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2894 Коментари: 12 Гласове:
0



   Вече от една година имам собствен дом. Реших да украся за празниците както си трябва. Развихрих фантазията си и сега навсякъде е пълно със зеленина, красиви златисти панделки и червени играчки. Лампичките светкат и създават първите уютни спомени на едно ново семейство. Моето семейство.
  Получих вече най-големия подарък за празниците, а и изобщо - моето дете расте в мен. Ходих на преглед и всичко е наред. Бебето е здраво, добре оформено и не може да застане мирно за снимка. Отговаря на седмиците си и ... разбрах пола. Сбъдна се моето вътрешно усещане и нескрито желание. Под сърцето ми расте момиченце!
   Успокоих се, че е жива и здрава. Моята малка диско принцеса - дебнахме я в не толкова шавлив момент, но явно се е метнала на мен... Нямам думи да опиша колко се зарадвах. Доктора каза, че толкова зъби на куп, не е виждал скоро (-:. И нормално - при гинеколога рядко човек вади 24 каратова усмивка (((-:
   Не мога да кача снимки направо в блога, но специално за вас направихмалко албумче в снимка.бг :
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=321540

  Утре излизам на пазар, за последни подаръци и за точени кори за тиквеник, зелеви листа за сърми, боб, сушени плодове и всичко традиционно. Като пълноправен домакин, този път съм поканила семейството си в моето "вкъщи" и ще ги нагостя така, че да си спомнят първата си Бъдни вечер у нас. 
   Може би това ще е последната ни среща до Нова Година. 
След Коледа заминавам да се насладя на снежните писти и автентичните кръчми в Добринище и се връщам чак 2009 г. Е, ще се прибутвам по полегатите писти с децата )-: колкото да не е без хич, но само аз си знам какви брутални падания съм имала и че сега не е момента да рискувам. Е, ще мина и без литрите руйно домашно вино и люта ракия, но (((-:  със сигурност ще се забавлявам много с любимите си хора. Запазили сме, кажи -речи, един хотел, така че приятели добри и парти до зори няма да ми липсват. Бебка също ще усети пулса на празника , сигурна съм. Нямам търпение.
   Пожелавам на всички много здраве, топла и уютна Бъдни вечер, красива и пълна със смях Коледа, удовлетворителна равносметка за настоящата година и весело посрещане с обещаващо начало на Новата година!!!
  





Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



1. temenuga - Е, аз също точно преди Коледа видях на видеозон моето бъдещо момиченце!
22.12.2008 23:13
Бях в третия месец, а бебчо беше няколко сантиметра, но вече с краченца, ръчички и мърдаше очарователно:)))) А сега същият този "бебчо" влезе в стаята да ми се кара, че съм й смачкала списанието "Хай Лайф":))) /тя е вече на 12 1/2:)))/ Как минава времето...
Вълшебна Коледа ти желая! А следващата - да е огласена от звънък детски смях!
цитирай
2. melsun - :)))
22.12.2008 23:21
Направо ме остави без думи с този пост...честно!! Много щастие ти желая, от цялото си сърце!!:))))

Желая ти една красива Коледа, изпълнена с топлина, уют, веселие и любов! Бъди здрава...ти и всички около теб!:))))

Песента е страхотна... и снимките!!!:)))
цитирай
3. dendri - temenuga, значи си преживяла същото щастие (-: ...
22.12.2008 23:36
...и празника ти е бил най-хубавия. Да е жива и здрава дъщеря ти. Благодаря ти за пожеланието. И дано и аз да разказвам след 12 и 1/2 години как ми се поскарва моята дъщеря (((-: Весели празници и на теб и семейството ти.
цитирай
4. dendri - melsun, благодаря ти за прекрасните думи. Радвам се, че ...
22.12.2008 23:41
...съм предизвикала силна и хубава емоция в някого. Коледата ми несъмнено ще бъде една от най-красивите защото само веднъж в живота чакам първородното си дете. Изпълнени с любов празници и на теб и близките ти. (((-:
цитирай
5. julllinkata - Еха....
23.12.2008 01:46
Много хубаво! Толкова, че няма какво да пожелавям - то пожеланието е енергия наум понякога:) Всичко най:)
цитирай
6. trevistozelena - :)
23.12.2008 10:58
момиченце! :) знаеш ли как ме изненада! пожелавам ти такова мило, чудно и вълшебно настроение не само по празниците, а през цялата година, че и идните стотина:) и, разбира се, много уют и спокойствие, каквито всъщност вече си успяла да създадеш, че и като капак заразяваш хората наоколо с тях:) целувки!
цитирай
7. dendri - julllinkata (-:
23.12.2008 11:29
Права си, усещам такава добра енергия около мен, от няколко дни...Пожеланията се усещат, а желанията ми се сбъдват. Хубави празници и здраве на теб и семейството ти.
цитирай
8. dendri - trevistozelena (((-:
23.12.2008 11:37
Обичам да правя приятни изненади. Мерси за хубавите,мили пожелания. Аз вече ще кротувам... поне близката 1 година (-; , но на теб пожелавам красива Бъдни вечер и Коледа и диво и весело посрещане на Новата година.
цитирай
9. rujena - Прекрасна новина!
24.12.2008 01:03
Желая ти радостно очакван на най-голямото от всички чудеса!Бъдте здрави вие двете :)
цитирай
10. dendri - rujena (-:
24.12.2008 11:54
Благодаря (((-; Пожелавам здраве и на теб и семейството ти, защото то наистина е най-важното. Весели, снежни и красиви празници.
цитирай
11. inamay - Честита Нова година, мила!
04.01.2009 00:27
Бъдете здрави, момичета... и радвайте момчето, дето вкъщи ви прегръща! :)))
цитирай
12. dendri - Inamey, той наистина е щастлив (((-:
04.01.2009 17:53
За него това събитие е много важно и е плод на нашата любов. Благодаря ти. Бъди щастлива (((-:
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dendri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 461009
Постинги: 97
Коментари: 530
Гласове: 3778