Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2008 00:13 - Късо съединение
Автор: dendri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2279 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 20.03.2008 14:02


  Високо волтови искри, по ниските етажи на едно съзнание...

  Просветва отражение на мисъл, пренася се зловещо, бързо
по разни окончания...
   Домино, редено твърде дълго,
прецакано за миг от нервна длан.
   Ябълка, измъкната от чинно подредена пирамида,
повличаща след себе си реда.
   Кръг, почти докрая идеален,
разминал края със началото си на листа...
   Мисъл, без посока, водеща до Никъде,
даваща заряд на друга, 
нежажила в бяло следваща,
в спирала със невидим край.
  
  Тази вечер те са подредени в лабиринт
с далечен, труден изход...
   Но входа е наблизо,
избирам да се върна,
друг път ще го намеря пак
навътре... тъмното ще ме прегърне.
 
  Ще прекъсна тока,
проводниците ще намеря,
ще драсна клечка
и после всичките ще ги огледам.
 
 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. venercheto - wow :)
20.03.2008 04:44
wow :)
цитирай
2. eien - Мислеща личност сте!
20.03.2008 05:27
Насочете действие и мисли в нещо съзидателно и много скоро ще намерите Вашето удовлетворение-поздрави!
цитирай
3. buboleche - e,
20.03.2008 09:16
понякога има нужда и от такова разчистване. :)
цитирай
4. dendri - Така е eien, за сега се опитвам се да намеря своята цел.
20.03.2008 16:22
Тогава ще знам и посоката. Благодаря...
Venerche мерси (-:
Buboleche, както знаеш нищо прекалено не е хубаво, така че от време на време се опитвам да намеря гумичка за черни мисли, колкото да не се пренатоваря (((-:
цитирай
5. assssss - dendri,
20.03.2008 18:58
пишеш неща,които карат човек да се замисли...А това вече не е малко.

Поздрави от мен.
цитирай
6. dendri - Благодаря assssss
21.03.2008 00:18
така опитвам да замисля и себе си(-:
цитирай
7. rujena - Замисли ме,върна ме назад в годините
21.03.2008 23:57
Да открия входа на лабиринта и да се измъкна от омагьосаното движение -към това се стремях дълго.Сънувах лабиринта и фалшивия изход,а после една ръка на жена ме отвеждаше до истинския изход.Всеки път се събуждах преди да изляза...Прощавай,че пиша за това,просто стихът ти отключи спомен.Поздрав!
цитирай
8. dendri - Намери ли изхода на лабиринта rujena?
27.03.2008 15:18
И дали сънищата помагат? За сега занимавам само моето съзнание с лабиринта... когато подсъзнателното ми т.е. сънищата ми се включат, значи проблема е назрял...
Радвам се, че съм отключила спомени. Спомените, дори лошите, ни правят хората, които сме...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dendri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 461024
Постинги: 97
Коментари: 530
Гласове: 3778