Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2008 23:11 - Какво ще кажете за довтор Правосъдие?
Автор: dendri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3120 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 19.02.2008 01:32


    Скоро открих този нов свят. Не крия, че ми е приятно да споделям извиращи от главицата ми проблясъци, мисли, музика, емоции. Не казвам нищо ново, нищо специално за някой , освен може би за мен самата (а и нямам други претенции). Просто това, да накараш някого да мисли като теб или с теб е уникално, помага ти в дадени моменти и ако не пречиш на някой, това пространство може да бъде твоето малко приказно царство.
   Отнесох се малко...  Днес, докато се рових във многобройните интересни блогърски материали, поезия, селекция на музика и настроение попаднах на dovtorjustice. Поне днес беше в графата "нови блогове".
   Не приемам нещата тук болезнено сериозно или от огромно значение за жизненото ми развитие и път. Приемам ги каквито са - човек е уникален и това поле на изява предоставя възможност на всеки, който желае да изрази тази уникалност. Тук освен споделянето,  МИ ХАРЕСвА  И ДОБРОНАМЕРЕНОСТТА НА ДРУГИТЕ. За това се озадачих от долуизложения постинг и с риск да му направя реклама ("Няма лоша реклама"- са ме учили в УНСС-е, не за 200 евро и 1 прасе (-; ) ще го предоставя и на вас. 

   Ще ми е интересно дали само аз мисля, че момчето има нужда от помощ...

Вярвам в справедливостта... Автор: dovtorjustice Категория: Забавление
Прочетен: 165 Постинги: 1 Коментари: 8 Постинг
Обратно към блога 17.02 17:46 - Блог? Я по-добре да си ебат майката... Попадали ли сте на блогове, докато сърфирате из нета?
Предполагам, че отговора е ДА...
Не ви ли е направило гадно впечатление поведението на тия, които имат блогове? На мен това ми се натрапва веднага... Изключително парадиращи със своята безполезност индивиди седнали да нищят жалкото си съществуване, подкрепяни от още по-жалки еволюционни недоразумения...
Генетични отрепки, търсещи вниманието на други себеподобни изчадия – това са така наречените блогъри!
Няма нищо по-лесно от това да изчукаш блогърка – достатъчно е да я поласкаеш в някой постинг и краката й моментално стават на два без десет...
В заключение ще кажа, че поредната обществена клоака е блогърското пространство, фекализирано до безумие...
Автор: dovtorjustice Категория: Забавление
Прочетен: 110 Коментари


  И СЕГА за малко по - усмихнат завършек на вечерта и повече усмивки:




Тагове:   Какво,   кажете,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. peperudata - Аз мисля,
18.02.2008 23:24
че си правиш прибързани изводи от един единствен постинг. Едно е абсолютно сигурно - прочетен е 110 пъти, а е нов във блога и пред вид съдържанието на постинга има само няколко гласа.
цитирай
2. dendri - Не мисля, че ще има 2 - ри постинг...
18.02.2008 23:42
... а ако има ще са още един-два от същия род. Да ти кажа избягвам заключения, може би за някои неща просто не си струват. Само бях малко очудена от нагласата на някои хора
цитирай
3. peperudata - :-)
19.02.2008 00:02
за него не знам, но за теб си правя извода, че си честен и директен човек и явно затова смяташ, че и този постинг е истинска и сериозна нагласа!
цитирай
4. dendri - Опитвам се
19.02.2008 00:09
И мерси, приемам го за комплимент(-:
Въпреки, че разбирам твоето по-правилно отношение, че такива неща направо трябва да се подминават...
цитирай
5. bizcocho - kakvo li pravi toi pri "otr...
19.02.2008 08:24
kakvo li pravi toi pri "otrepki" i kakvo li vnimanie tarsi ot tqh? nima ima i po-dolno stapalo na koeto e logi4no da se namira doktorat na pravosadieto? no neka ne smqtame,4e e dlajen da stigne "otrepkite",ako mu e trudno da se izka4va:)))
a i s "iz4ukvaneto" qvno mu e trudno,ta e huknal po blogove. qvno nikoi ne e iskal da go narani kazvaiki mu,4e "iz4ukvaneto" si e selska rabota,koqto vsa6nost si e izmakvane v nekadarnostta:)))))))no....koi kakvoto i kolkoto moje:)))))))))
цитирай
6. diesirae - Тъжна, но до голяма степен вярна констатация
19.02.2008 10:25
Проблемът е, че изглежда и dovtorjustice е изпаднал в същата ситуация, да нищи "жалкото си съществуване, подкрепян от още по-жалки еволюционни недоразумения..." Колко е смешно, че намираме у другите най-вече собствените си пороци!
цитирай
7. dendri - може би в истинския свят е страхлив, забил агресията навътре в себе си човек.
22.02.2008 15:10
И тук наистина, скрит зад анонимността на ника си, открива "таланта си", в целият му блясък... (-:
цитирай
8. chilly - още по-лесно е да изчукаш блогърка, ...
23.02.2008 16:53
още по-лесно е да изчукаш блогърка, докато пишеш подобни постинги
тали наскоро имаше процес срещу мен по тоя повод та съм наясно
личната ми препоръка е пича да стане убиец на частна практика. така ще промени доста животи, включително и своя.
цитирай
9. dendri - (-:
24.02.2008 20:37
Интересно ми е за този процес... Прав си за момчето,сигурно на живо по-успешно ще променя света , може и с мацките да му потръгне, но у мен се е загнездила (може би заради Томас Харис) всеобщо приетата истина или заблуда?, че на истинските убийците им трябва повечко мозък в главата
цитирай
10. chilly - заеби процеса
25.02.2008 12:49
заеби процеса
нищо интересно )
много е готино да имаш бърз инсайт, да приказваш само интересни неща, но всичко се променя, когато поискаш да напишеш, нарисуваш, изсвириш нещо ново, оригинално и сериозно. Нещо, което да продава.

Или по-скоро нещо, което е толкова готино, че дори може да се продава в България - страна, в която сме свикнали да плащаме за какви ли не глупости и лайна, но не и за това, което си струва
Тогава започват Христовите мъки.
цитирай
11. dendri - Разбирам за какво говориш...
25.02.2008 13:10
Е, мен не ме грози такава опасност - приятно посредствена съм (за сега :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dendri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 461001
Постинги: 97
Коментари: 530
Гласове: 3778