Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2008 17:26 - Лица
Автор: dendri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1092 Коментари: 2 Гласове:
0



   Понякога ми се пише по различен начин. Днес е така. 
Бях на работа почти 48 часа без да спирам (май сама си го направих. Предполагам почивката ми е дошла в повече) Първата вечер говорех само в рими, забавно се получи. Е не бяха връх в поетичното майсторство, по-скоро улично творчество, но се получи забавно. 
   Чудя се и аз как да се разнообразя от алкохолните лутания на хората (-: 

               --------------------------

    Нощ,вътре,долу... 
В малкото опушено пространство,
в мрака, мерещ сили с диско светлини,
Хората лицата си променят...

    Във ъглите отварят се невидими прозорци
На масата момиче плаче.
Компания пиански весело жужи на бара.
Сърцата с бийта ритъма си сменят.

    Светове,вселени се преплитат...
Очи отварят се от звезден прах
"Това реално ли е?" - погледите питат,

    "УТРЕ НЕ" - твърдя през смях... 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Исрено,чистосърдечно,
05.02.2008 14:19
много интересно!
Бъди!Такава си остани!
цитирай
2. dendri - Благодаря от сърце
08.02.2008 00:29
Оценявам го от човек, който се занимава с това(-:
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dendri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 460946
Постинги: 97
Коментари: 530
Гласове: 3778