Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2009 15:12 - Още малко до финала.
Автор: dendri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2804 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 13.04.2009 16:05



Не влизам често в блога, защото времето се движи около мен като бурна река и направо съм се побъркала с обичайните подготовки. Чистя, мия прозорци, пазаруваме, пера дрешките на беба ( а като гледам колко много са станали, не ми се мисли за гладенето.image), дадохме и килимите за пране, направихме окачен таван в банята... Днес купихме огромен гардероб за нейната стая, трябва вече да сглобяваме и креватчето и да ушия едни страхотни перденца за нейната стая. Да ви кажа вече не съм убедена дали ще се справя със всичко преди раждането. Имам чувството, че от бременността съм по-разсеяна и не мога да се организирам, а изникват все нови и нови неща. Но цялото това приготовление е някак сладко-притеснително. Знам, че то предизвестява нещо много хубаво в моя живот. Ето ме и мен...вече много бременна. (((-:

image

Гладна съм...

image

и очакваща...

image

 

На гол тумбак...и без чифте пищови. (((-;

image

 



Тагове:   бременност,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. divini - :)
13.04.2009 16:01
Много късмет и щастие :)
цитирай
2. dendri - divini, благодаря ти.
13.04.2009 16:05
Нека ти се връща поне двойно... (-:
цитирай
3. essy - Бременна
13.04.2009 16:29
и много хубава :)))
Да, сладко и притеснително е, само, че ти не се натоварвай много. Пази си силите. Ще ти трябват за после, като се появи беба :)))
цитирай
4. anastasiia - :)
13.04.2009 19:34
Отива ти да си бременна!:)))
А в скоро време ще си още по-щастлива...:)
Успех във всичко, с което си се захванала, във всички приготовления!:)
И...стискам палци!...:)))
цитирай
5. анонимен - Приятелко! Страшно се радвам за теб ...
13.04.2009 19:48
Приятелко! Страшно се радвам за теб и съм убеден, че ще бъдеш една чудесна мама :)
ПРегръщам те Дени и ти желая леко и щастливо раждане!
цитирай
6. dendri - essy, благодаря! Радвам се, че така мислиш.
14.04.2009 12:27
Иначе наистина, не се стресирам чак толкова. Прекалено съм разсеяна (((-: Наистина "най-доброто предстои."
цитирай
7. dendri - anastasiia, благодаря за хубавите думи. (-:
14.04.2009 12:31
А думите ти наистина винаги попадат на точното място и са истински... Мерси за пожеланията, а във силата на стиснатите палци отдавна не се съмнявам (((-;
цитирай
8. dendri - turbo4 ехей... :-D
14.04.2009 12:37
...мен ме няма за малко, а ти си хукнал нанякъде. Аз тъкмо се притесних за теб, но питах и вече разбрах какво става с теб. (-;
Благодаря ти за това, което мислиш. Дано да съм готино мамче.
Бъди и ти щастлив, където и да си, каквото и да правиш. И много здраве ти пожелавам...с другото всеки се справя както може. Прегръдка и от мен. (((-:
цитирай
9. polita4ikita - каксии=)
19.04.2009 05:55
хаиде първо честито възкресение Христово и втора малеее ква си бременна....верно мн ти ходи да си бременна,като родиш детенцето и ако ти се налойи да си мн красива пъхаш го под роклята и ето пак си бременна хахахах..аиде че доста глъпости се събраха в един коментар..да стискаш зъби и ако някоя акушерка или сестра ти се направи..ще ми кайеш да доида да я набия...пз на Царя=)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dendri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 460626
Постинги: 97
Коментари: 530
Гласове: 3778