Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2010 09:38 - Неделя, рано сутринта
Автор: dendri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2650 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 14.03.2010 00:09


Неделя е, щях да се излежавам...пък.
Прекалено рано е, по дяволите. Защо се събудих... и този сън..
Хубав и едновременно притеснителен, от онези прекалено истинските, дето се чудиш от коя гънка на мозъчето ти се пръкват.
Бях вълчица. Онази, капитолийската в Рим.
image
Но в съня си нито бях в Рим, нито бях бронзова статуя. Бях си съвсем истинска, а около ми гора... и острият, първичен мирис на мокра кучешка козина и земя. Хранех децата (-;
На всичкото отгоре се събудих и блузата ми беше мокра. Рефлексът на потичане на кърмата - още кърмя Рада, но тове не ми се беше случвало от много време, защото количеството се е регулирало спрямо търсенето. Вълчите ми деца ощетиха истинското ми дете с няколко милилитра...

Айде, за да не си помислите, че неделно съм изкукала, един нямащ нищо общо, поздрав от любимото ми чудесно момче (((-:





Гласувай:
5



1. candysays - Интересен сън наистина..
25.06.2010 17:47
Не е бил лош във всеки случай :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dendri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 460623
Постинги: 97
Коментари: 530
Гласове: 3778