Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2009 23:08 - Сън
Автор: dendri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6114 Коментари: 5 Гласове:
6



Сега не ме изяждай!
...сърби ме егото.
Признавам си частичката
във мен -
човешката,
която гложди ме...
и ми нашепва да направя грешка-следната:
да си повярвам
колко липсва ми
човешкото във мен, човешкото...
това, което е само за себе си,
това, което е егоистичното,
това, което е във сънищата...
най-лошите и най-красивите.

От спомените ми се хранят
тези сънища...
и силни,
и обсебващи,
и истински, и лични са...
Те казват всичко за света ми прежния,
светът ми в друго време...
решенията различни, с друго бреме.
Когато се развиделява
примамливи са,
топли още,
...а после изгрева посрещам
със образите, спомените откъслечни...
и в "днес" ме връща най-невинната усмивка.

Сънят ми свършва вече... за много месеци напред... със удоволствие.










Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. demoniceye - Ех
02.09.2009 23:26
Тези сънища. Добре е, че се субуждаме. Оптимизъм има в края, давай. :)
цитирай
2. dendri - Да, така е...
02.09.2009 23:37
Изключително цветни са... и много "зарибяващи"...
Когато се събудя, направо усещам вина...как са ме примамили във примката си. (-:
цитирай
3. gothic - ....
03.09.2009 10:41
dendri написа:
Изключително цветни са... и много "зарибяващи"...
Когато се събудя, направо усещам вина...как са ме примамили във примката си. (-:


Няма как - неизбежно е!
цитирай
4. bobito2 - ;)
04.09.2009 23:38
Дени миличка кога успяваш- и да подремнеш и стихове да пишеш?
цитирай
5. dendri - Хахааха Бобито... (-:
15.09.2009 18:50
ами успявам някак си... Рада е кротка, та ми позволява лирични отклонения... от време на време
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dendri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 460693
Постинги: 97
Коментари: 530
Гласове: 3778