Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2009 16:39 - What a wonderful world
Автор: dendri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1127 Коментари: 0 Гласове:
0



    Реших от днес да ограмотявам беба още от корема.
Почнах да и пускам любими класически джаз парчета. Много ми е добре, май си ги пускам повече за мен. (((-:
 И както си слушам задължителното: "What a wonderful world" на Louis Armstrong се сетих за един много готин вариант на това страшно красиво и оптимистично парче. Един по-мрачен вариант, който лично на мен ми е много забавен (наистина незнайно защо) и винаги ме развеселява. Явно и бебка в корема се радва, защото започна да раздава къчове. (-: Поздрав!!!




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dendri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 460617
Постинги: 97
Коментари: 530
Гласове: 3778