Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2008 17:02 - Морално кастрираните - народа ги плюе, те си мислят, че вали!
Автор: dendri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1767 Коментари: 0 Гласове:
0



  Прехвърляйки програмите по телевизиите попаднах случайно на „Шоуто на Слави”. Не го гледам, но темата ме заинтригува. Гост беше Антония Първанова. Чест му прави на г-н Трифонов, че ги „нареди” всичките от парламента съвсем ясно, правдиво и рязко. Темата за бюджет 2009г. И по- специално неприемането на един закон (за финансово подпомагане на семействата нуждаещи се от ин витро). Неприемането на този закон, с наглостта на 96 мисля, въздържа ли се от глас „хора на народа”. След близо стоте семейства излезли със сърцеразплакващите празни колички пред НДК. лъскащите парламентарни столове задници, по най-страхливия и нагъл начин, намериха още малко тъмнина в душите си не само да угасят надеждата на тези хора, а и да ги обидят като „изтискващи” и „изнудващи” държавата за пари. Не хора, а скотове.  Рядко си позволявам да изкарам на показ гражданската си позиция. Не мисля, че негативното ми мнение спрямо българската политика е интересно или различно от мнението на мнозинството от съгражданите ми. В случая правя изключение заради собствената ми бременност – съпричастна съм към жените, които искат, но не могат да имат деца. Хормоните ми бушуват и кръвта в главата ми бучи, което не ме прави най-добрия и аргументиран писател.  По-рано тези дни умниците от парламента приеха и закон, за който се бориха много хора, наивно вярвайки в един малко по-добър свят. Закон за 12 месечното Майчино осигуряване на 90% от доходите, за които бъдещата майка се е осигурявала. До сега тези 90% се взимаха точно 315 дни, като се изискваха осигуровки 6 месеца назад. Също така сдружение „Бъдещи и настоящи майки” се опитваха да се преборят за правата на майките с близнаци (до момента тези жени взимат майчински за едно дете) и младите майки (студентките и изобщо тези без стаж). Всичко хубаво,но по пътя от доброто желание, до доброто изпълнение нещата се пропукаха, като препечен глинен съд. Закона го приеха, но с задължителни осигуровки за 12 месеца назад. Нарекоха майките самоосигуряващи се допълнително измамнички, а държавата чувал с брашно, който ние източваме?!? Закона се прие без предварителен период за бременните в заварено положение. В това число влизам и аз – започнах да се осигурявам допълнително в момента, който разбрах, чесъм бременна. От 8 години работя, но не съм намерила фирма и началство, които да ме осигуряват на реалния ми доход. Така аз и много бъдещи майки бяха набедени за крадци и използвачки, поставени на мястото им.    От закона могат да усетят положителната страна само жени излизли в майчинство до 01.01.2009г – на тях ще им изискват 6 месеца назад осигуровки, а ще им изплащат майчински 12 месеца. Радвам се искрено, че това се случва поне на част от българските майки. Ние, останалите, макар и регистрирани бременни, ще излезем в майчинство след определената дата и ще трябва да докажем осигуряване 12 месеца назад и да преорганизираме парите, накоито ще разчитаме до момента. Не ми се мисли за младите майки, които нямат такъв стаж, защото примерно до скоро са изкарвали шестички в училище. Може би те не са работили преди, но са започнали да отделят пари за осигуряване всеки месец (с надежда да съберат 6 пълни), а сега държавата ще им „върне за измамата” и ще им изплаща по...хм, 100лв. на месец. Оказва се, че освен равните задължения, нямаме равни права. А освен дискриминацията, ни обиждат.    Съжалявам за дългия пост. Емоциите диктуваха на пръстите ми, а мислите ми напираха една след друга. Имам много какво да кажа, но тези дни във форумите на БГ-мама се изхабих някак. http://forum.bg-mamma.com/index.php?topic=356598.0 и  http://forum.bg-mamma.com/index.php?topic=356507.0   А там достойни жени спорят и попадат в бойно поле. Злостта се сипе не върху тези, които трябва, породена от безсилието и гнева към другите, които ние избрахме.  Пожелавам си децата ни да са живи и здрави. Всичко друго е назад, назад и някъде долу...   ПОДКРЕПЕТЕ  ПЕТИЦИЯТА   За РАВНОПОСТАВЕНОСТ  на бременни бъдещи майки относно 410 дни платено майчинство

http://www.bgpetition.com/410-dni-i-ravnopostavenost-na-bremennite-maiki/index.html


Тагове:   народа,   мислят,   морално,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dendri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 459442
Постинги: 97
Коментари: 530
Гласове: 3778