Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2008 19:07 - Най-хубавата новина или бебе по време на световна финансова криза.
Автор: dendri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6707 Коментари: 24 Гласове:
0

Последна промяна: 20.12.2008 16:54


   
    На фона на крехката икономическа стабилност реших да забогатявам. Мисля, че скоро ще имам богатство желано от мнозина и най-големият подарък, който живота може да ми направи.
  Да, бременна съм!
  Съвсем желано и целенасочено си го пожелах и също толкова бързо и устремено се получи. В пети месец съм - 18 гестационна седмица. Термина ми е на 19 май 2009 година. Малък Телец, който ще бъде страхотно допълнение към мама Козирог и татко Овен (((-: Още не знам пола но на 20 декември съм на ФМ преглед и би трябвало да го разбера. Мечтая си за малка принцеса, но най-важното е да е живо и здраво. Ако е момче няма да го връщам(-: За тея работи касови бележки не се дават (((-:
  Чакането минава без неприятните странични ефекти, бременността за момента е от възможно най - леките. Не повръщах, не ми е ставало лошо, не съм качила повече от килограм, тумбака не личи все още и не ям като за двама. Хормонално съм балансирана т.е. не троша чинии по главата на бъдещия татко по повод и без повод. Е, като че ли се възползвам чисто по женски по някога, но някои от прекалено притеснителните ми приятелки, които само ми придърпват столове за да не стоя права и ми казват "Не се тревожи, трябва да си спокойна!" си го просят. И Неговите парфюми бяха разквартирувани по спешност в друга стая, с условието да си се ползват там. Весело е и дано и за напред да е така.
  Хубаво ми е, щастлива съм, по малко объркана и изплашена, но най-вече щастлива. Понякога все пак си мисля: "Боже, какво направих?!? Защо сама и доброволно си сложих главата в торбата. Няма да се справя...", но това е нещо нормално и минава с  копнежа по бъдещето ми дете. Сега съм редовна "сърфистка" в БГ-мама и силно се интересувам от активното естествено раждане и "умното" решение за майчинските осигуровки, които ще се смятат вече на база осигуряването една година назад)-:
  Много исках да споделя новината в нашето малко виртуално пространство пълно с големи сърца и топли чувства. Само разсеяността и много разкапания ми компютър (изтърпял едномесечна поправка )-:) попречиха на доброто ми желание. Всъщност Турбо4 някак усети и разбра първи. Така че ако има агитка на блогърските бъдещи и настоящи мами и бебета ме пишете и мен.



Тагове:   криза,   най,   новина,


Гласувай:
0



1. dendri - Да така е (((-:
13.12.2008 19:33
Ама мерси още веднъж (-;
цитирай
2. avangardi - ЧЕСТИТО,
13.12.2008 20:20
ТОВА Е НАЙ-ХУБАВАТА КОЛЕДНА НОВИНА!!!
ПРЕГРЪДКИ И ЦЕЛУВКИ!
цитирай
3. inamay - Супер новина!!!
13.12.2008 20:22
Честито, мила! Прекрасно е очакването, после сбъдването, после... после с най-голяма радост гледаш как върви само по пътя си, а ти си дал началото му...
Весели празници, dendri! :)))
цитирай
4. melsun - :)))))))
13.12.2008 20:25
Eйййй, това е страхотна новина!!! Стискам палци! Пък рогатите, смея да кажа, са най-готините хора!:))))) Аз и мъжа ми сме такива ;))) хихихи, ама че съм скромна! Живот и здраве ще показваш бебуната, принцеска ли, принц ли, няма значение, бебешончетата са най-хубавото нещо на света! :))))))) Спокойни, весели, изпълнени с любов празници ти желая!:))) А коремът тепърва ще започва да расте, докато спреш да си виждаш краката! :)))))
цитирай
5. ivesa - Прекрасна новина!
13.12.2008 21:11
Честито!:)))
цитирай
6. esen - Честито! Нека е пълна къщата ви ...
13.12.2008 21:58
Честито!
Нека е пълна къщата ви със звънливи детски гласове и усмивки!:)
цитирай
7. letisi - децата са красотата и радостта на света:)))
13.12.2008 22:41
поздрави усмивки и късмет от мен:)))
цитирай
8. bizcocho - :)))))))))
13.12.2008 23:35
Сууупер новина!!!:))))))А3 поне такава новина винаги приемам само от щастливата и страна/факт са децата ми/ и никога от финансовата:)
Леко раждане!:)
цитирай
9. anastasiia - Една голяяяяма прегръдка от мен
14.12.2008 00:00
за хубавата новина!...:)
Радвам се, заедно с теб...:)
Ще видиш колко е хубаво да си мама!...:)))
цитирай
10. dendri - Благодаря ви на всички...
14.12.2008 02:00
...за хубавите думи и за вълната от добрите ви пожелания и мисли, които ме обгръщат. Мен и бебо
(-:
цитирай
11. eien - Прекрасно събитие!
14.12.2008 09:12
Радвайте му се с пълно сърце!
цитирай
12. possible - Честито!. . . . Най-ценния подарък. ...
14.12.2008 09:19
Честито!....Най-ценния подарък...Защото те радва всеки ден, в който го погледнеш...ТЕрмина ти е на прекрасна дата аз съм родена 2 дена преди това...и мога смело да твърда, че телец си е една достойна зодия....Бъдете на първо място живи и здрави...лека бременост...и щастие за всичко около теб....:)
цитирай
13. mitternacht - :)))))))
14.12.2008 11:27
БЕБЕ БЕБЕ БЕБЕ!! :))
Ейййй!! Честито!!!
Ще можете да си го гушкате и да си играете и даа много работи :)) Сладко е да си имаш бебе :)
Ъм... значи лесно ставало?Не трябва много трудене и чакане?
цитирай
14. polita4ikita - bremenita az kato razbrax se razrevax ot kefnq=]
14.12.2008 19:04
kato edna selska lelq 6te go nau4a kak da se urigva,da prepisva i da se postrigva na greben..nqma turpenie...dokato obqsnqva6e kak ti vurvi bremenosta se za4udix..sigurna li si 4e boris ne nosi deteto..6tom na tebe ni6tu ti nqma ama tva e dobre zna4i si edna 6tastliva mama xaxaxa aide leka bremennost skoro moje da doidem da te vidim{}
цитирай
15. dendri - Лесно става Mitternacht (((-: И приятно.
14.12.2008 23:31
После идва по-трудното, но заради гушкането и играенето си заслужава (-:
цитирай
16. dendri - Полита, благодаря ти за шантавите ти пожелания.
14.12.2008 23:33
Ще водя и Борис на ехограф следващия път. Да разберем най-накрая кой го носи туй бебе(((-:
И колко пъти да ти казвам да пишеш на български език!!!Няма да ти го давам да го дондуркаш и да му пълниш мозъчето с халтурки, ей!
цитирай
17. dendri - Приятели, много хубаво ми стана от милите ви думи.
14.12.2008 23:36
Благодаря още веднъж за подкрепата и искрената радост, с която стоплихте душата ми (-:
цитирай
18. temenuga - Честито! Това е най-невероят...
14.12.2008 23:45
Честито!
Това е най-невероятната благословия, с която е дарена една жена! Била съм един път през живота си бременна, и родих дъщеря си, която е вече на 12 1/2 години:) Ако за нещо съжалвам, това е, че не успях да усетя тази радост още веднъж...
Желая ти безпроблемна бременност и когато поемеш в ръцете си своята рожба - тогава ще разбереш кое е най-искрящото и топло измерение на щастието!...
цитирай
19. dendri - Temenuga, много красиво и истинско си го написала (-:
15.12.2008 00:09
Благодаря ти и да е жива и здрава дъщеричката ти.
цитирай
20. cefulesteven - Да сте живи и здрави и щастливи:)...
15.12.2008 06:52
Да сте живи и здрави и щастливи:))))))

И късмет....
цитирай
21. cornflower - Рождественска новина!
15.12.2008 09:28
Пожелавам ви пълна къща с любов!
цитирай
22. dendri - Cefulesteven, Cornflower благодаря ви за пожеланията.
15.12.2008 13:13
От все сърце (((-:
цитирай
23. an200 - Честито и от мен !)
15.12.2008 18:54
Чудесна новина!) Имаш най-голямата радост!
Всичко ще бъде наред!)
Бъди здрава и много обичана!
цитирай
24. dendri - Мерси за хубавите думи Ан!
16.12.2008 23:14
(((-:
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dendri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 460557
Постинги: 97
Коментари: 530
Гласове: 3778