Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2008 16:15 - Да се завърнеш в бащината къща (но не мотивът за Завръщането в поезията - това не е литературен анализ;-)
Автор: dendri Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1666 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2008 00:04


 Bonjour, mes amis!!! В главата ми е такава мешавица, не знам от къде да започна. Приключения, перипетии са слабо определение за Виенско-Парижките ми обиколки, но не знам дали ще мога с думи да изразя емоциите, случките... Не става въпрос за забележителности - те са прекрасни, внушителни,описани сполучливо или не от много други преди мен. По скоро разказ за едно мое ( не толкова магично, но определено странно) пътуване по магистрала 60. Още не мога да се наканя и да започна... 
  Е, ще имам възможност да се отчета и с нещо, което може да помогне практически на желаещите да посетят тези дестинации. Да, имам много полезна информация (неволята има пръст в това) - адреси на евтини, но сносни хотели, цени, които е хубаво човек да знае, привички на местните, с които, ако не си запознат, можеш сериозно да прецакаш престоя си, за Париж под земята т.е. метрото... По моя преценка под пръстите ми ще се родят два различни поста. Един с лични преживявания, който ще ми е по-труден, и като погледна в себе си не намирам сигурност, че ще успея да го напиша, така че да предам нещата така, както аз ги усещах...  И един в категория "Туризъм", който ще се "лее бързо и ще се пие лесно". За сега това е. Събирам мноого цветни думички, които да облечат и сортират хаоса на преживяванията ми и започвам... A bientot! (-:



Тагове:   къща,   анализ,   Мотивът,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dendri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 460090
Постинги: 97
Коментари: 530
Гласове: 3778